Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2008 16:30 - Та, къде точно е романтиката в Париж
Автор: arane Категория: Лични дневници   
Прочетен: 897 Коментари: 1 Гласове:
0



"Най-хубавото на това да живея в Париж е да мога да казвам, че живея в Париж" - шегува се колегата испанец :). Толкова хора мечтаят да живеят тук. Ето ви номер 1: Преди половин месец 22-годишна девойка от Беларус живя при мен една седмица, защото се оказа тук без жилище, без работа, почти без пари, а с билет за връщане чак за декември. Не ме питайте що за глупост е това и аз не знам, не исках и да разпитвам, но сякаш имаше мъж зад всичко. Е, нейната мечта беше да остане в Париж на всяка цена. Развитието на такива действия сме го виждали по филмите, а и доста често го четем и по вестниците – сега започна работа в нощен бар, после може би ще е танцьорка, и накрая... хм, с нея пък може и да е различно, дано! Номер 2: Всеки, който е бил в Париж знае за “музикантите” в метрото. По моята линия “работят” почти едни и същи и повярвайте ми съвсем не са като циганите, които просят в БГ. Има една женица на около 40 години, прилично облечена, с китара, пее доста фалшиво, но има някакъв странен блясък в очите - вероятно от сбъднатата си мечта да живее в града на романтиката...И една друга, по-млада, руса, мисля трябва да е от нашите балкански страни, защото съм я чувала да пее на сръбски. Нямам представа колко си припечелват, нито дали водят нормален живот, но едно е сигурно, това е техния избор. Ето и номер 3: 30 годишна, ИТ консултант или developer и тя не знае точно какво е, намира се в Париж, а всъщност живее във вътрешния си свят, върви по улиците на прекрасния град, гледа, но не вижда, работи, но не чувства удовлетворение, спортува, но не се забавлява, единственото спасение е тичането вечер под дъжда, но уви и след най-бързия и бесен бяг, пак е там откъдето е тръгнала, не е избягала от себе си.. пак е в собствената си глава и в собствените си смахнати мисли. Успяла ли е? И да, и не. Самотна ли е? И да, и не. Жива ли е? И да, и не. Какво точно желае и мечтае? Щастие? Е, просто казано, но откакто разбра за последното “научно” умозаключение, че щастието се предавало по наследство....и тази й надежда се изпари яко дим.   Та, това е за сега за романтичния и мечтан Париж. И не забравяйте, ако срещнете Amelie Poulin да й кажете да намине за по едно кафе, аз я търсих в кафенето на Montmartre, и във фотоклетките се снимах, но я няма. Няма я...


Тагове:   париж,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. анонимен - Париж
03.12.2008 22:04
В Париж съм да.. Но започна да ми харесва :)

klopatios@gmail.com
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arane
Категория: Лични дневници
Прочетен: 19026
Постинги: 3
Коментари: 3
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031